In tegenstelling tot andere beoordelingen vond ik het niet goed, de eigenaar lijkt veel te doen, maar toen niet doorslaggevend en sluw moesten we de Mazara Casbah bezoeken, maar hij gaf ons vuile toiletten, brak water, ik zou niet teruggaan!

stechi

Mooie plek. Zeer behulpzaam en vriendelijk. Veel Italianen bezoeken deze plek (zeker niet storend). Lekke fietsband gehaald en eigenaar haalde en bracht de fiets met zijn auto naar de fietsmaker en wilde er maar 3€ voor hebben. Super klantgericht!!

• april 2023

Mooi voorbeeld van organisatie. Proficiat aan de beheerders.

• april 2023

Mooi voorbeeld van organisatie. Proficiat aan de beheerders.

• Via Rocca di Kezzo

91026, Mazara del Vallo, Italië