Goede CP. Schoon nieuw sanitair (verwarmd). Alle voorzieningen aanwezig. Mooie fietstocht door het Maremma Park (25 km). Toegangskaarten en info tegenover de CP. We betaalden € 20 incl. electra en tax. Douche 0,50/3minuten. Horeca en winkels in de winter minimaal.

akotukker

wij hebben hier 5 nachten gestaan. bars en restaurants in de buurt. alles aanwezig op de camperplaats. zee op 10 km afstand, bus aan overkant ofwel fiets huren. genoten

dominic.ruyters

Het was rustig dus de aanwezige campers stonden mooi verspreid. Het sanitair is zeer schoon en netjes. Twee nachten gestaan, perfecte plek voor bezoek aan Maremma park. Vriendelijk ontvangst en behulpzame receptie.

Area Parco dell'Uccellina