• april 2023

Rustplaats in de buurt van de rivier maar afgelegen van de weg, uitgerust met alle gratis diensten. Op 200 meter is het mogelijk om de prachtige "kettingbrug" te bezoeken.

• mei 2022

prima gratis plekje met alles was je nodig hebt voor 1 nachtje. wel iets geluid van de weg maar wij hadden daar geen last van. pizza's gehaald bij Salvatore! erg lekker. spreek wel je woordje Italiaans want hij spreekt niks anders.

• januari 2022

Nette CP met voorzieningen. Geen geluidsoverlast gehad van verkeer of water. Supermarkt in dorp en lekkere pizza's bij Salvatore's. Mooie wandeling door de heuvels (met Open Runner), wij startten rechts van entree begraafplaats.

• april 2023

• mei 2022