• januari 2022

gemengde auto- en camperparkeerplaats nabij het mooie en zeer karakteristieke centrum. je rijdt door het centrum en het is onhandig voor grote campers die langer zijn dan 8 meter.

• augustus 2021

Normale parkeerplaats. Geen camperplaats.

• september 2020

Wij zijn hier eind september geweest en het lijkt niet gebruikt te worden voor campers. Er is ook geen bord dat het is toegestaan. Daarom doorgereden naar de nabijgelegen camperplek. wij zouden hier allen gaan staan als er geen alternatief is.

• januari 2022

• augustus 2021

Normale parkeerplaats. Geen camperplaats.

• september 2020

• Via della Botte 26