Een prachtige plek maar als je alleen staat is het onderbuik gevoel…. Wij zijn verder gereden.

Alphons---Ria---GLOBETROTTERS

- beperkte schone ruimte (erfenissen van campers ☹️) - afgelegen en rustig - vroege "verstoring" door "wandelaars"

crafting

Prima camperplaats voor een overnachting. Ruim uitzicht, vlakbij manege op afstand van zeker 100 m als je wat verder naar achteren een plekje zoekt. Politie kwam s'avonds en s'morgens even kijken. Wij hebben geen ongeregeldheden gezien en een erg rustige nacht gehad.

• Strada Provinciale 101 di Montemaggio 29

53100, Siena, Italië