Kamperen vol. Ik vraag om te betalen voor het laden en lossen en dit wordt geweigerd. Als ik terugga naar Val di Fassa, zal ik zeker niet hun klant zijn.

• januari 2023

ook in de winter, als je wilt skieen of wandelen, dik voor elkaar! stroom inclusief, 200 meter van de lift. denk wel in het hoogseizoen, reserveren. wij waren in de week. van 16 januari en er was ruimte genoeg voor zeker nog 25 campers. enig minpuntje, geen verwarmde ruimte voer je ski spullen

• januari 2023

Camping Marmolada