• april 2023

voor een nachtje prima. prijs is veel te hoog. alleen water op de cp plaats. Tip mocht je grijs water of chemisch toilet legen doe dit voor je op de cp gaat staan. Het is te ver lopen van de camping om dit te legen.

Jo.g

Bedankt voor uw beoordeling. We hebben een camping en twee camperplaatsen. Een camperplaats is met gras (28 euro per nacht), 6 ampère stroomaansluiting, camperservice en WIFI. Er is een afvalverwerkingsstation direct op het terrein en u kunt vers water tanken. En wij bieden onze gasten nog een camperplaats aan met een gravel ondergrond. Dit kost 23 euro per nacht. Er is een wateraansluiting, 4 ampère stroomaansluiting en je kunt de camper direct naar het afvalstation op de andere stacaravanplaats rijden of overlopen (ca. 150 m) om het toilet op de grasveld camperplaats te ledigen. Het is dus niet zo dat u niet eerst het grind bij ons kunt weggooien voordat u op het stacaravanterrein wilt staan. En u kunt er tijdens uw verblijf ook zonder problemen over beschikken.

• februari 2023

Deze parkeerplaats hebben wij altijd als zeer prettig ervaren voor op doorreis. De receptie is altijd erg vriendelijk, het eten in het restaurant is erg goed, het is niet ver lopen naar Chiusa (bakker, café, winkels). Wij waren hier op 18-02-2023; Helaas was ook de parkeerplaats gesloten.

rocco1

Wij betaalden 23,50 euro per nacht incl. belasting en stroom. Lozen grijs en zwart water mogelijk. Water gratis, verder geen faciliteiten. Redelijke plekken, goed voor een tussenstop maar wel aardig aan de prijs voor het gebodene. Klausen js een leuk dorpje op 5 minuten lopen vanaf de CP.

• april 2023

• februari 2023