Super camping, mooie plek, “oude” toiletgebouwen zijn prima en schoon. Goed restaurant, prima prijzen. Vriendelijk personeel, reserveren is een pré.

WNP-camp

Prima cp, alles is er wat je nodig hebt. Wil je gebruiken maken van de facaliteiten ? betaal je extra 2 pers en hond 52,- pn

MM53

We hadden meer verwacht van deze cp. Als je faciliteiten van de camping wil gebruiken moet je alles apart betalen. Ook veel lawaai van de camping ernaast. Ook hoor je veel auto’s in de nacht. 1 nacht was voor ons genoeg. 1 nacht koste €32.

Area Camper di Camping Lago di Levico