Rustig gelegen camping maar wel centraal ten opzichte van winkels en het centrum Riva del Garde. Heerlijk zwembad, schoon sanitair en vriendelijk ontvangst. Prima camperplekken voorzien van stroom en water. Prijs conform andere campings in de omgeving.

I-love-travel

prachtige minicamping met zwembad en sauna redelijke plaatsen meeste met afvoer grijs water en waterkraan bij de plek mooi en schoon sanitair hek met toegangscode vriendelijke receptie.vlakbij supermarkt spar of lidll en 2 1/2 km vanaf oude centrum Riva del Garda.wij komen graag volgend jaar weer.

• april 2023

• april 2023