Zeer mooie en gezellige kleine camping. De beheerder is erg vriendelijk en komt voortdurend langs om schoon te maken zodra kampeerders gebruik maken van de toiletten. Je hebt dus zeer schone faciliteiten.

Simone57

prima plek en uitvalsbasis voor allerlei activiteiten aan het Gardameer. centrum 400m. 3 nachten gestaan, 36 euro per nacht voor camper, 2pers en hond. behulpzame beheerder.

Famknipp

hebben hier 2 nachten gestaan heerlijke douches en schoon sanitair vriendelijke beheerder ook voor caravans vlakbij riva 300 mtr groot winkelcentrum op 600 mtr wij betaalden in juli 2022 €35 p nacht toen wij daar stonden veel wind heerlijk kortom een aanrader

Camping Villa Speranza