prima plek bij Lago della Muta, na een prachtige rit door de bergen met de witte toppen.

Buscamper

camperplek goed je staat op een grind stukje met een stukje gras tot de volgende camper. voor Italiaanse begrippen erg luxe. we betaalden €12,00 op de camping betaal je €33,00. ik zie de meer waarde niet. Restaurant goed . Je kunt met de gondel naar boven . erg mooi wandel gebied.

w.-veldhuis

wij betaalde ook €12 voor op de parkeerplaats, op maandag ook toilet en douche dicht tot 16.00. heel krappe plek. wel lekker gegeten in het restaurant en met de gondel naar boven

Zum See