• januari 2023

Kleine camping met alles wat je nodig hebt. Sanitaire voorzieningen zijn schoon. De skilift is te voet in 5 minuten te bereiken. Prijs - prestatie is goed. We komen terug!

• oktober 2022

Wat een ontvangst van de dame aan de receptie. Voor €27 cash(!) mag je op het zijveldje/parkeerplaats staan. Gauw doorrijden.

Kees-Jan-van-Mameren

leuke camping minpunt mevrouwtje wil in korte tyd veel geld verdienen je wordt op een plaatsje neer gedouwd en ze vraag vlot 30 euro dus voor mij nooit meer

• januari 2023

• oktober 2022