Zimpa

Hele mooie camping in een mooie omgeving. Ideaal voor een tussenstop, ligt vlakbij de grote weg. Prachtig mooi, schoon sanitair en je kunt er baden tussen de waterlelies in een natuurbad waar de vriendelijke eigenaar heel trots op is. Heerlijke broodjes in de ochtend, een aanrader!

Rinus65

Heel propere en gezellige minicamping. De familie Mayr runt de camping op een rustige en aangename manier. Het sanitair is kraaknet. Wij hadden problemen met de batterij van onze scooter en de heer Mayr heeft ons echt goed geholpen. Wel aangeraden te reserveren in hoogseizoen. 👍👍

Area di Camping Obstgarten