Met Acsi comfortplek € 23. Perfect sanitair, ik zou het graag thuis zo willen hebben. Genoeg wandelmogelijkheden o.a. met kabelbaan de berg op of wandeling langs het meer. Ik kom hier graag terug.

Cabanisten

Mooie plek! Heerlijk rustig. Sanitair is echt top! Veel wandelmogelijkheden. We zijn met de gondel Pejo3000 gegaan, geweldig uitzicht. Zeker een aanrader. Lokale gerechten van t kleine restaurant vielen bij ons iets minder in de smaak. Prima winkeltje met 's morgens lekkere verse broodjes.

Val di Sole