Er is geen parkeerplaats meer!😬

ather

1 nachtje hier gestaan met prachtig uitzicht. camperen bij de boer. hebben voor 1 nacht met 4 pers €10,- betaald. je kunt water vullen, er is 1 wc wij stonden op een grote grindplak zonder stroom. zijn een 15 tal plaatsen die wel stroom hebben, maar dan moet je er optijd zijn

Super leuk plekje bij de boer. We mochten de camper om de schuur rijden en zelf op het veld kijken waar we wilde staan. Het uitzicht... zo mooi! We hebben hier 2 nachtjes geslapen voor €40 met 2 personen. We hadden stroom, water en er is een toillet.

Er is geen parkeerplaats meer!😬

Sosta camper Tirlerhof