• mei 2022

Het is niets meer dan een parkeerplaats, het enige dat ons overtuigde is het startpunt voor wandelingen. Wij vinden 30 euro voor 24/u zonder enige service brutaal. Helaas was alles bij ons in de buurt gesloten en waren we de hele dag buiten geweest, dus we hadden geen alternatief.

• augustus 2021

parkeerplaats, overdag erg druk, ‘s avonds oorverdovend stil. prachtig wandelgebied. overdag kun je gebruik maken van openbaar toilet en er is een eenvoudige maaltijd verkrijgbaar. wij betaalden overigens 28 euro voor twee overnachtingen.

• mei 2022

• augustus 2021