Kleine camping in boomgaard met uitzicht op de bergen. Mooi sanitair. Zwembad netjes. Vlakbij supermarkt en centrum. Op de fiets naarNaturns geweest en gewandeld. Eigenaar gaf ons bij reservering grotere plaats ivm camper grootte. Ruimte is wat krap hier en daar. Wij komen zeker terug.

CarolinevdBerg

Een zeer propere goed verzorgde plaats met nieuw sanitair en een zwembad, de ligging is helaas niet zo geweldig met een hond, moeilijk om te gaan wandelen, ik vind de prijs overdreven 51 euro 2 personen en de hond

• juli 2020

De camping is in 2020 heropend met een nieuwe eigenaar. Prijzen zijn redelijk lager (23-24 euro).

• juli 2020

Nog geen foto's