tussen hoge sparren en lariksen, gescheiden door een luidruchtige bergbeek, brachten we gelukkig maar één nacht door voor maar liefst € 56! Geen wc-papier en slechts 3 ampère. Ondertussen begrijpen wij alle kampeerders die ergens in het wild staan!

KaterLehmann

Mooie camping door een snelstromend riviertje in twee delen verdeelt en door een brug verbonden. Prima sanitaire voorzieningen. Het op loopafstand van de camping gelegen Ossana met een heus kasteel, is meer dan de moeite waard!

Camping Cevedale