Leuke kleine rustige boerencamping met een klein zwembad. Deze camping was vol, maar we konden toch voor 1 nacht staan. echter wel zonder stroom. Sanitair is schoon. Aardige eigenaar. De receptie is van 11 uur tot 15 uur gesloten. Vanuit de camping kan je evt naar het Gardameer.

• april 2023

Leuke rustige plek, in het voorseizoen. ik betaalde 20 per nacht, voorzieningen oké, aardige eigenaren. Fietsen is prima te doen, hele goede fietspaden en bewegwijzering

• april 2023

Agricampeggio L'Albero delle Mele