prima camping, vriendelijk ontvangst. meteen aan fietsroute naar reschsensee welke een hele mooie is met de heen weg wel een pittige klim

Maas13

Aangegeven prijzen kloppen helemaal niet. Wij betaalden eind september voor 2 pers 48€/nacht. Daar bovenop 0,5€/4min voor douche.

jmu

zeer mooie en vriendelijke ontvangst. Beperkt aantal plaatsen voor lange caravans. Benadering met Womo meer dan 7,5 m alleen voor ervaren chauffeurs. Met 9m zijn we erin geslaagd. Sanitaire voorzieningen nieuw gemaakt en zeer schoon. Geweldig voor een bezoek aan Glurns. Prijs-prestatie past.

Camping im Park