prima plek en uitvalsbasis voor allerlei activiteiten aan het Gardameer. centrum 400m. 3 nachten gestaan, 36 euro per nacht voor camper, 2pers en hond. behulpzame beheerder.

Famknipp

hebben hier 2 nachten gestaan heerlijke douches en schoon sanitair vriendelijke beheerder ook voor caravans vlakbij riva 300 mtr groot winkelcentrum op 600 mtr wij betaalden in juli 2022 €35 p nacht toen wij daar stonden veel wind heerlijk kortom een aanrader

boogaardt

gewoon een goede camperplek , behulpzame beheerder sanitair goed onderhouden en wel mogelijkheid om water te lozen

Camping Villa Speranza