Mooie camping, zeker voor gezinnen met kinderen, veel animatie aanwezig, mooi zwembad en je bent zo bij het meer. Wij mochten er zelfs samen op 1 plek staan om vrienden te bezoeken

• oktober 2022

Te kleine plekken voor de wat groter camper, op woensdag het restaurant gesloten. Lekker restaurant naast de camping als prima alternatief . Sanitair verouderd en vies. Met douchemunt toch een koude douche!

Seafast

Camping is prima. Locatie is mooi aan het meer. 18 jaar geleden ook geweest en faciliteiten zijn nog hetzelfde.. dan snap je wel dat het verouderd is. Ik vind de plekken wel klein. Grootste plek was voor een camper van 7m wel echt krap. Personeel super vriendelijk en zwembad is prima.

• oktober 2022

Camping Cristoforo