• november 2023

Geweldige plek, erg gezellig en vertrouwd. Elisabeth en Hans zijn uniek. De plek is geweldig en is zeer schoon. Een echte aanrader zijn de artikelen uit onze eigen boerderijwinkel

Steffiemmy

Geweldige plek, maar op dit moment helaas gesloten. We spraken de eigenaresse, ze is hard bezig om de vergunning te krijgen. Hopelijk gaat haar dit binnenkort lukken want het is prachtig hier!

Tom&Christa

Er is een nieuwe parkeerplaats in St. Peter, toilet legen, douches, toiletten, beschikbaar. Bar-restaurant is ook geopend. Absoluut stil en geweldige entertainmentopties

• november 2023

Zum Gletscher Hons