gestopt op klaarlichte dag, 4 uur parkeerschijf op steenworp afstand van het stadscentrum! politie in actie toen ik aankwam, beboet auto's die geparkeerd stonden in camperplaatsen! ze lieten me de camper parkeren en beboeten de auto's die de andere camperparkeerplaatsen bezetten

• december 2023

4 plaatsen beschikbaar voor 4 uur met parkeerschijf, zeer dicht bij het centrum, jammer van de auto's die van 's ochtends tot 's avonds de plaatsen innemen waardoor ze onbruikbaar worden

• april 2022

Er zijn geen stallingen meer voor campers, nu is er de nieuwe parkeerplaats in via Fersina

• december 2023

• april 2022