Gisteravond op de camping vandaag. Uitstekende kwaliteit / prijs in vergelijking met andere campings die ik heb bezocht.In deze periode (augustus) is er ook avondentertainment voor kinderen. We zullen zeker terugkomen.

fabio6565

Geweldige locatie en vriendelijk personeel. Helaas stonden we tussen gammele caravans van langkampeerders. Helaas was de douche koud.

• augustus 2020

Uitstekende locatie, kabelbaan op 100 meter, schone diensten, CS aanwezig, 13 augustus een camper, 2 volwassenen en 2 kinderen van 5 jaar betaald € 33 inclusief stroom

• augustus 2020

Villiagio Turistico Camping Cervino