Echt een leuke plek, maar de prijs is aanzienlijk gestegen sinds ons laatste bezoek. 20€ per nacht in juni en €25 per nacht in juli.

kiwikeri

Hallo, dit jaar is er een nieuw management. Prijzen zonder elektriciteit zijn 10 voor juni en september en 15 voor juli en augustus. 5 euro voor elektriciteitsaansluiting. We hopen u als onze gasten te hebben. Pieter

• augustus 2021

• september 2020

Omgeving is prachtig en heel rustig. 2 sterren vanwege de bareel die snachts op slot gaat met hangslot en eigenaar is niet aanwezig! Douche en wc afgesloten wegens corona.

• augustus 2021

• september 2020