• maart 2022

Mooie locatie, midden tussen de wijngaarden, bovenop de berg. 35% helling omhoog. Op het moment dat wij kwamen deed het warme water het niet. Geen licht bij wc/douche, wij namen onze eigen lamp dus mee. Wc’s konden niet op slot en een wc mistte de wc-bril. Vriendelijke meneer. €15.

• augustus 2019

Zeer rustige mooi gelegen plek. Toegang met helling van 35 procent. Alternatieve routes met veel serpentines. Mooie wandeling wijngaarden, geweldig panoramisch uitzicht rondom. Nette beheerder, die ook goede wijn verbouwt. Schone toiletten en douche met warm water.

• maart 2019

nooit op zo’n top-plek gestaan. geweldige ontvangst. prachtige omgeving en mooie soave in het glas. meer dan een aanrader. hele jaar open, ook nog.

• maart 2022

• augustus 2019