Het motel is nu open, en het zwembad ook, daarom moet je overdag harde muziek en lawaai tolereren, maar 's nachts is het stil. We voelden ons welkom bij het vragen om toestemming in het motel.

ijustesen

Motel nog steeds gesloten. Volgens medewerker tankstation gaat het, misschien, 1-6 weer open. Overnachten is volgens hem geen enkel probleem. Was ook heerlijk rustig.

• oktober 2022

Motel was dicht! Je kunt er wel slapen op de parkeerplaats. Maar iets terug op de weg heb je ranch Ramarin. Wordt met borden aangegeven. Prachtige camperplaats, mooi park en leuk restaurant. We betaalden 22 euro met stroom. Pracht plek!

• oktober 2022

Parking Motel Selna