11 mei op deze CP aangekomen, helaas Chinees al sinds 2019 gesloten kwam een dame aan en we moesten 5 euro betalen, geen probleem maar geen stroom of andere voorzieningen ze zou actie ondernemen om zich te laten uitschrijven uit de gids Rinny en Titia Jellema

• augustus 2021

Helaas permanent gesloten. Wij kiezen ervoor om zelfvoorzienend op de parkeerplaats te overnachten. Supermarkt ed. dichtbij.

• september 2019

prima plaats voor kleine campers. warm welkom en heerlijk weer eens Chinees eten je mag er idd gratis staan en voor 5 euro heb je stroom.

• augustus 2021

• september 2019