Een heel mooie plek in het bovenste gedeelte, veel rustiger. Pasen 23 was nog niet druk, maar voor € 30 was het zeker goedkoop.

BauermitWoMo

mooie cp. wel opletten waar je gaat staan. langs weg zeer veel lawaai van weg. voor kleine meer prijs veel betere plek op hoger gelegen deel. prachtig zwembad. ontvangst gastvrij. 11 km van plitvice meren met goede parkeer mogelijkheden.

Spanjers

De camping is prima, de aanbieding tot 10 juni was 3 nachten voor de prijs van 2. Bij afrekenen moest elke nacht betaald worden . we hebben het gevoel dat we weer werden belazerd. Kroatië gaat op deze manier in het negatieve terecht te komen.

Plitvice Holiday Resort