Wij vinden dit een prima camping, met bijzonder aardige eigenaren. Het sanitair is goed en schoon en je kunt de wasmachine gebruiken. vanaf de camping loop je zo de zee in.

henniesia

slechte camping. sanitair is ronduit smerig. afval wordt niet opgeruimd. verder geen enkele voorziening. zeker geen aanrader. dorp is schilderachtig. heel authentiek.

• juni 2021

gezellige en kleine camping. zeer aardige eigenaren en een klein maar leuk dorp met een mooi strand. Er is hier niet veel te beleven, vandaar de gezellige rust

• juni 2021

Autocamp Denka