aardige ontvangst en voldoende plek in Juli. Voor iemand die niet fit ter been is, haast niet te doen. De weg naar het strand gaat stijl naar beneden net als naar het eerste restaurantje. Zelfs onze E-bikes hadden er problemen mee. Langs de boulevard naar Opatija fietsen mag niet.

olajorik

Een mooie plek 150m van het strand gelegen, voor 1 nacht 40 euro betaald. echter mist de camping een ster en dat is dat er ongelooflijk veel vliegen op het camp plaats vind. Sanitair oud maar schoon.

Autocamp Opatija