• oktober 2021

• september 2020

Een camping voor een zeer betaalbare prijs. 160 HRK / dag. Aardige eigenaar. Zeer dicht bij de oude stad en de haven van Jelsa. Dicht bij vele restaurants. In het hoogseizoen is het moeilijk om een plek te vinden. GEEN MOGELIJKHEID OM HET VUILE WATER AF TE LATEN

• oktober 2019

Keurige camping in laag seizoen erg rustig. Wij hadden een prachtig uitzicht. Leuk pad naar Jelsa langs de baai. Echte Kroatische douches maar je leert vanzelf hoe daar mee om te gaan.

• oktober 2021

• september 2020