Wat een fijne en mooie camping! we zijn langer gebleven dan de bedoeling was. de mensen zijn er zo vriendelijk en niets is teveel. Je moet wel tegen de rust kunnen want het is er super rustig!

Geluk.

prachtig en rustige kleine camping, werkelijk aan alles is gedacht. Sanitair is netjes, zwembad heerlijk verkoelend en de plekken zijn ruim. wasmachine € 7,-. CP voor 2 personen € 36,- en daarna € 34,-. is het zeker waard!

Viva-la-Vida-huisje-op-wielen

prima plek om lekker uit te rusten ruime plekken en vriendelijke jonge man die ons hielp eigen stroom kabel niet nodig we stonden hier twee nachten dag 1 voor €36 en dag 2 voor €34 inclusief stroom en €9 toeristenbelasting WiFi perfect

Mini-camping Romantik