Prijs/prestatie is in orde. Als je luxe wilt? moet je een andere plek zoeken. Ik raad het aangrenzende restaurant niet aan.

Wassi

redelijke camping ,waar voor zijn geld +/_40€ als ge rustig wilt staan doorrijden tot het eind van de camping ,alleen krekel geluid ,wel van daar een eindje stappen naar het kiezelstrand ,ge zijt in verlof ,en het tijd ristorant ook aan de inkom

stranger49

Dichtbij het strand, aardige mensen en fijne standplaatsen. Sanitair iets wat verouderd en soms niet hygiënisch maar verder prima.

Smart Selection Holiday Resort Medveja