Aan het water geweldige plek voor 28 euro in september (2 volwassenen). recht aan zee. Goed sanitair, geen dronken en luide mensen gehoord. de plaatsen op de camping zelf staan hutje en matje op elkaar. lijken veel vaste plaatsen.

jantabak

geweldig uitzicht. maximale lengte van de caravan 7m. geweldig restaurant. in het weekend maken dronken Sloveense mensen zich druk en luisteren ze naar luide muziek. Ik raad een plek aan het water aan. dan hoor je de dronkaards niet.

Ik zou me zo kunnen voorstellen dat het in het hoogseizoen hier niet leuk is

Ik zou me zo kunnen voorstellen dat het in het hoogseizoen hier niet leuk is