mooie camping tegenover een mooi strand dat eruit ziet als een grote asbak. uiterst onbeleefde senior manager, na 60 € te hebben betaald voor 2 nachten, verhindert hij mij water te laden, ik heb geen recht…. niet aangeraden

pagghi79

Mooie schaduwrijke plaatsen. Dichtbij het strand en ornithologisch park. Sanitair zeer proper. Voor 3 nachten betaalde we 138€ ( 2 personen) incl elektriciteit. Je krijgt korting met Asci kaart.

Eric-G

camperplaats is gesloten, maar we mochten er toch staan. Gratis dan. Wel geen warm water om te douchen, maar we hoeven iig niet op zoek naar wat anders

• Ulica Stjepana Radića 92

23249, Povljana, Kroatië