We hebben hier gestaan op 30 september en 1 oktober. Goede voorzieningen. Toegangsweg is smal , gaat vlak langs het water., maar is te doen. Goed sturen. Prima cp. Vriendelijke eigenaar. Tarief €21,- tm september. €18.- vanaf 1 oktober camper +2personen , zonder elektriciteit.. Aanrader.

HvG

Heel mooi gelegen kleine camping. Beperkt sanitair, maar heel schoon. Toegang via erg smal weggetje.

• maart 2023

Een van de mooiste SP die we ooit hebben bezocht, maar buiten het seizoen! Meer dan 9m kan ook, alleen wat moeilijker!

• maart 2023

Auto Kamp Bambo