laragurke

Echt een leuke plek. Niet direct aan het water maar met de fiets in 4 minuten te bereiken. Zeer schoon sanitair. In meer dan voldoende aantallen. Zwembad ontworpen voor gezinnen met kinderen. Staanplaatsen erg steil. Wiggen werkten ook niet. Zeer vriendelijk personeel. We voelden ons goed.

Tomiko

Erg luxe camping 5* waard. Erg geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Pitch premium zeker 200m2. Wij betaalden €48.50 all in 2 personen hoogseizoen. Bezoek Poreč zeker de moeite waard. Een wasje kost €7,00 zo duur zal de stroom daar toch niet zijn geworden!! Restaurant hanteert vreemde prijzen.

Boutique Camping Santa Marina