• april 2022

Ik heb vandaag de ervaring opgedaan dat een Womo 250 kuna kost, of het nu 1 uur of 24 uur is. Ik betaalde alleen voor auto's omdat ik alleen parkeerde. Moest bijbetalen ondanks dat ik bleef rijden.

• september 2021

Let op, de ruimte kost 200 kn voor campers, te betalen via de app of bel het nummer op de container als deze niet bezet is. Een boete van 250 kn is verplicht als je als auto een kaartje uit de automaat koopt. De automaat heeft geen camperknop!!!!

• augustus 2020

Deze morgend gewekt door politie. Overnzchten niet toegestaan