Hoofdseizoen erg vol, maar we proberen nieuwe plaatsen te vinden, helaas zijn sommige medewerkers niet zo gemotiveerd. De waterkwaliteit in de baai kan beter

Stm

In het hoogseizoen is de camping helemaal overvol, wat duidelijk afbreuk doet aan de netheid van het sanitair. 's Avonds en tot diep in de nacht hoor je het luide animatieprogramma van andere campings. Plaatsen deels aan drukke toegangsweg.

jessey

Super mooie CP.. spontaan voor drie dagen een plek op de eerste rij gekregen in de HS.. Prijzen zijn redelijk voor augustus.. je kunt er heel leuk wandelen met de hond, mooi hondenstrand.. veel schaduw.. kom graag terug ook geschikt voor grotere Womos we zijn 3.40 hoog en 8m lang 😉past geweldig

Camping Orsera