Eenvoudige parkeergelegenheid omgeven door hekken. Zeer dure prijs: € 22,66 voor één nacht met water, vuilwaterafvoer en chemisch toilet en elektriciteit (let op slechts één terminal voor alle locaties, dus houd rekening met lange kabels). Vermijd als je kunt.

marcelpr

Het zwembad en de camper voorzieningen zijn troef. wij stonden hier alleen alhoewel er niet veel camperplaatsen in de buurt zijn. €25 voor camper, elec, drie personen inbegrepen.

WernerVanderStraten

Hebben er 29_05_2023 ,n nacht gestaan. Is niet veel bijzonders. Prijs: 22.60 €. Wij ook t zwembad in, dan 5€ meer. Douchen kan in t zwembad. WiFi gratis. Wel heerlijk rustig geslapen.. Prijs dus wel aan de hoge kant als je niet gaat zwemmen..

Cerine Camper stop