mooie plekken in de schaduw! en zeer schone sanitair, ook het zwembad was lekker en goed onderhouden.

ontheroad070

Fijne camping, zeer goed en schoon sanitair. camper plaatsen zijn aan de kleine kant. Prijs is maar €22 begin september. Goed restaurant op de camping.

CarLi21

Fijne CP, vriendelijke ontvangst, sanitair is prima en het restaurant is oké. Plaatsen zijn niet echt ruim, maar voldoende. Vlakbij het park. Wij betaalden 34e met de camper, 2 P en 'n hond, incl Electra P nacht

Auto Camp Krka