Hartelijke ontvangst door eigenaresse. Super schoon sanitair. Goede wasmachine. Dichtbij zee en dorpje. Rustige kleine camping. Zeker voor herhaling vatbaar! Fles rode wijn bij aankomst. Ook bij verlaten camping wordt je hartelijk uitgelaten.

A&A-den-hort-op!

Mooie kleine camping met super aardig en behulpzame eigenares. Wij sluiten ons aan bij de vorige reviews. Met onze camper bezocht van 18 t/m 21 april 24.

1bertkessels

wat een heerlijke camping, zeker nu: heerlijk rustig nog, mooie omgeving, je loopt zo het strand op. Verder. ruime plekken, erg schoon en net sanitair met alle voorzieningen. En erg gastvrije ontvangst.

Camping Filip