geweldige en ontspannen site. toegang tot zwemparadijs - maar voor ons fietsen en wandelen! zeer rustige, prima water-, stroom- en vlakke camperplaats naast een beekje. super aardig personeel

pimdebruijn

Mooi en rustig hier! Vanaf camping is een wandeling naar ruïne waar vandaan je verder kunt. Je hebt wel goede conditie hiervoor nodig. 15 km verderop is een waterval waarvoor je € 1,50 entree moet betalen. De moeite waard!

Martin-J

Wat een bijzondere plaats! Een stuk of 12 ruime plekken voorzien van een betonnen ondergrond. Elke plaats heeft stroom, water en een put om grijs water af te voeren. Toilet en douche dichtbij en alle rust hier. Wij staan er nu met in het totaal 3 plekken bezet.

Campsite Duboka