BiancaJeroen

veel te grote camping. te duur. en te weinig sanitair. elke dag wachten om te douchen en €100 per nacht betalen. directe omgeving ook (voor ons) om te huilen lijkt wel lloret de mar. maar iets verder fietsen erg mooi. voor dat geld zoek ik alleen wel even door, dit niet meer voor ons.

Campersleven

Keurige camping, net sanitair. Wel erg duur: 126,- voor twee nachten, twee personen + hond. Hond mag niet op het strand. Voor de strandbedden moet weer apart betaald worden, vind ik bij deze prijzen wel echt bizar. Net geen hoogseizoen, maar erg druk al. Alles heel commercieel, niets kneuterigs aan.

Baska Beach Camping Resort