Er is voor deze heerlijk kleine camping maar 1 score mogelijk. gewoon 5 sterren. Heel vriendelijk personeel, alles wat je nodig hebt is aanwezig, voor mensen met kleine kinderen ook heel geschikt. Een klein zwembadje en een heerlijk kiezel strand. Absoluut een aanrader!!!

Plaisier

echt een super leuke camping! wij stonden op nr. 5 met deels zicht op de zee en gezellig onder de bomen. super fijn strand en lekker zwembad erbij. ook de koffie in de beach bar en gemoedelijke sfeer heel fijn. komen graag nog eens terug! en onze kids zeker!

Camping Slamni