Rommelige plaatsen voor Campers en caravan. Erg krap meer iets voor kleine tenten. Ondergrond zeer ongelijk. Wij zijn maar doorgereden.

Fam.-Van-den-Berg

mega camping, wat er staat zooi oude troep. schrok van de prijs, €30, zonder stroom, €40, met stroom. wij zijn direct weg gereden.

• april 2023

aardige behulpzaam personeel camperplaatsen zelf uitzoeken langs het water niets gevonden om te klagen eten en drinken verkrijgbaar op diverse plaatsen inderdaad op afstand de opslag tanks niet storend

• april 2023

Kamp Ostro