Mooie camping, Marta is een aardige en gastvrije vrouw. De camping heeft een mooi zwembad. Goed sanitair. Een goede pizzeria op loopafstand. Naar de zee lopen of fietsen is te doen maar terug is erg stijl.

rjvdhorst

De beoordelingen kloppen. Marta is aardig, de plaats is schoon, de sanitaire ruimtes zijn goed onderhouden. Maar: de weg naar de zee is lang (meer dan 1000 meter). De plaats is erg duur voor wat wordt aangeboden. We hadden een half perceel voor € 45 (2 personen + 1 hond)

Camp Marta Krk