We hebben deze ruimte per e-mail gereserveerd. Het werd bevestigd en er werd een factuur gestuurd voor de periode. Deze rekening was erg hoog en na controle bleek dat de stacaravan en de staanplaats apart betaald moeten worden. We hebben direct opgezegd.

Ixeo726

wij hebben op deze camping gestaan vriendelijke ontvang De camping is sinds kort over gegaan naar een nieuwe eigenaar en is druk bezig met vernieuwingen Maar ziet er nu ook keurig uit en schoon De kosten van een overnachting is een hele studie voor gasten en receptie zie bijgaande foto’s

• april 2023

gezien de recensies die ik lees , lijkt het ons een camping waar wij graag een weekje willen vertoeven, heb echter enige tijd geleden naar de camping gemaild en diverse x geprobeerd te bellen, echter geen enkele reactie, weet iemand of en wanneer je kan reserveren voor een camperplaats?? Gr Jaap

• april 2023

Jasenovo Camping